dimecres, 9 de novembre del 2011

COLÒNIES A MAS PINSACH (LA GARROTXA)




El passat mes de novembre (5,6 i 7) varem tenir la sort de poder anar tots junts de colònies.
Van ser tres dies molt intensos, vam fer tirolina, també vam visitar el volcà de Santa Margarida, per cert aquests dia varem caminar mooolt i no estem gaire acostumats a caminar ( em sembla que anem a tot arreu amb el cotxe del pare o de la mare).Vam fer experiments representant l’efecte dels volcans.
L’ultima nit discoteca, no us ho creureu però teniu uns fills i unes filles mooolt marxosos, no van parar de ballar fins que no va sonar l’ultima cançó.
Van ser tres dies que vam aprofitar per coneix-se’ns i compartir moltes experiències.

4 comentaris:

  1. Quin sitio molt bonic....i quin@s nen@s molt mac@s !!!!
    Maia (Mare Ivaloo)

    ResponElimina
  2. Quines colonies més xules!!! Quina sort poder anar a la fageda a la tardor, està preciós!
    Montse (mare Martí)

    ResponElimina
  3. Jo també hi vull anar,

    crec que tinc tot el dret del món a passar-m'ho bé, a fer de tot i sense aturador, a estar sense els pares, a jugar fins l'extenuació i a no anar a classe. De fet tinc 7 anys ... amb un 3 davant :(

    Puc anar?

    ResponElimina
  4. Mónica gracies per fernos unes excursions i unes colónies tan chules.(Airun)

    ResponElimina